ساخت فیلتر شنی برای استخر | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

ساخت فیلتر شنی برای استخر | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

فیلتر شنی یکی از انواع فیلترهای استفاده شده در سیستم‌های تصفیه آب استخر است. استفاده از فیلتر شنی در استخرها برای حذف ذرات معلق و آلودگی‌های جامد از آب استخر است. برای محاسبه قطر فیلتر شنی برای استخر، می‌توانید از روش زیر استفاده کنید:


  1. تعیین جریان مورد نیاز: ابتدا باید جریان آب مورد نیاز برای تصفیه آب استخر را تعیین کنید. این جریان معمولاً بر اساس حجم استخر و زمانی که می‌خواهید آب استخر را تصفیه کنید، تعیین می‌شود.

  2. تعیین سرعت خطی: سپس باید سرعت خطی جریان آب درون فیلتر شنی را محاسبه کنید. برای این منظور، جریان مورد نیاز را بر حجم فیلتر شنی تقسیم کنید. به عبارت دیگر، سرعت خطی = جریان مورد نیاز / حجم فیلتر شنی.

  3. انتخاب سرعت خطی مناسب: برای استخرها، معمولاً سرعت خطی مطلوب برای فیلتر شنی بین 20 تا 25 متر بر ساعت است. این مقدار سرعت خطی منجر به جداسازی و حذف ذرات معلق از آب استخر می‌شود.

  4. محاسبه قطر فیلتر شنی: با توجه به سرعت خطی مطلوب و با استفاده از رابطه زیر، می‌توانید قطر فیلتر شنی را محاسبه کنید: قطر فیلتر شنی = (4 x جریان مورد نیاز) / (π x سرعت خطی)

ساخت فیلتر شنی برای استخر | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

ساخت فیلتر شنی برای استخر: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع آموزش ساخت فیلتر شنی- ساخت فیلتر شنی دست ساز استخر- قیمت فیلتر شنی استخر- نصب فیلتر شنی استخر- ساخت فیلتر آب استخر- قیمت سیلیس فیلتر استخر- ساخت فیلتر شنی خانگی- اموزش ساخت فیلتر زیر شنی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع فیلتر شنی برای استخر باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

ساخت فیلتر شنی برای استخر | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

ساخت فیلتر شنی برای استخر- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع فیلتر شنی برای استخر در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش ساخت فیلتر شنی- ساخت فیلتر شنی دست ساز استخر- قیمت فیلتر شنی استخر- نصب فیلتر شنی استخر- ساخت فیلتر آب استخر- قیمت سیلیس فیلتر استخر- ساخت فیلتر شنی خانگی- اموزش ساخت فیلتر زیر شنی با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از فیلتر شنی برای استخر را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

 فیلتر شنی برای استخر طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید فیلتر شنی برای استخر لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

ساخت فیلتر شنی برای استخر | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

فیلتر شنی استخری

فیلتر شنی استخری نیز مانند تمام انواع فیلتر های شنی نحوه عملکرد یکسانی دارد اما به دلیل کدورت کم در آب استخر می توان آب را با سرعت بیشتری از فیلتر شنی عبور داد.وقتی آب از بستر فیلتراسیون عبور می کند، مواد معلق و آلودگی موجود در آب فیلتر می شود. هرچه مواد معلق(TSS)  بیشتری در بستر فیلتر شنی محبوس شود، آب شفاف تری خواهد داشت و کارایی فیلتر شنی استخر بیشتر است. ساخت فیلتر شنی برای استخر- تمام مراحل توسط شیر چند راهه و شستشوی منظم و پساب کنترل می شود.

اصول کار فیلتر شنی

این فیلتر از ماسه سیلیس برای از بین بردن آلودگی های ریز استخر استفاده می کند. شن و ماسه در فیلتر شنی استخر ریخته می شود و به عنوان بستر فیلتر برای از بین بردن آلودگی استفاده می شود.


ساخت فیلتر شنی برای استخر | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

با عبور آب آلوده از بستر فیلتر شنی مواد معلق آن در بین ذرات بستر گیر می افتند و آب بدون کدورت از پایین فیلتر شنی بوسیله نازل ها جمع آوری شده و خارج می شود.

 هنگامی که کنترل شیر در موقعیت "FILTER" قرار دارد ، آب استخر حاوی ذرات معلق خاک به لوله های فیلتر پمپ می شود و به سمت خروجی فیلتر تخلیه می شود. آب استخر از فیلتر عبور می کند و خاک ریز توسط بستر شن فیلترشنی استخر تصفیه می شود و فیلتر می شود. آب زلال از طریق فیلتر کنترل شده از پایین فیلتر به استخر برمی گردد. کل این فرایند به صورت مداوم و خودکار است و یک چرخه کامل برای فیلتر شنی استخر و سیستم لوله کشی فراهم می کند.

بک واش دستگاه تصفیه آب

پس از یک دوره استفاده، مواد معلقی که در لا به لای بستر سیلیس جمع شده اند مانع جریان آب شده و آن را ضعیف می کنند. در این زمان فیلتر باید تمیز شود. ساخت فیلتر شنی برای استخر-  موقعیت شیر ​​"BACKWASH" ​​کنترل خواهد شد. در حالت کنونی، جریان به جهت مخالف تبدیل خواهد شد. آب مستقیماً به ته مخزن فیلتر می رسد و توسط لایه ماسه دوباره پس می گیرد. این باعث جداسازی آلودگی ها می شود و آوار آنها را از دهانه فاضلاب تخلیه می کند. بعد از هر بار شستشو ، شیر باید روی "RINSE" قرار بگیرد و پمپ استخر را 0.5 تا 1 دقیقه روشن کنید و سپس خاموش کنید. سپس موقعیت "FILTER" از سر گرفته شده و فیلتراسیون طبیعی مجدداً شروع می شود.

ساخت فیلتر شنی برای استخر | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

ساخت فیلتر شنی برای استخر- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – ساخت فیلتر شنی برای استخر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات آموزش ساخت فیلتر شنی- ساخت فیلتر شنی دست ساز استخر- قیمت فیلتر شنی استخر- نصب فیلتر شنی استخر- ساخت فیلتر آب استخر- قیمت سیلیس فیلتر استخر- ساخت فیلتر شنی خانگی- اموزش ساخت فیلتر زیر شنی پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – ساخت فیلتر شنی برای استخر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.